11 Νοε 2010

Biscuits with cocoa and marmelade - μπισκότα με κακάο και μαρμελάδα


Last summer, on my trip to Montenegro and Croatia, me and Winnie spent few days in my village Aetorachi at north of Greece.

In Aetorachi everything looks, feels and smells so perfect at that time and the nature is full of goodies. Goodies like Lelitses from wich I made a marmalade to remind me the warm days of the village during the winter. The days almost arrived  not that cold yet but you can definitely feel that winter is coming. Here are some biscuits with this marmalade; Biscuits with coca and marmalade. Of course you may use any marmalade you think will suit with the cocoa. Enjoy! 

110 gr butter
110 gr brown sugar
55 gr sugar
1 egg
220 gr flour
3 grams baking soda
4 grams salt
50 gr cocoa
3 - 4
tsp marmelade


Cream together the butter, brown sugar and sugar until light. Add the egg and mix.  Add the dry ingrentients(flour,baking soda,salt,cocoa) to the butter mixture and mix until combined. Fold in the marmelade.
Dump the dough on a sheet of parchment paper and shape it into a log. Wrap the log with the parchment and refrigerate for a couple of hours.
Cut the log into 1/4" disks and bake at 185C for about 12 minutes or until lightly golden.


Θυμάστε το καλοκαίρι που είχα κάνει ένα πέρασμα από το χωριό μου? Εκεί που όλα είναι υπέροχα χιχι ? Eκει είχα μαζέψει κάτι καρπούς που έμοιαζαν με μύρτιλα αλλά τελικά λέγονται λελίτσες και δεν ξέρω αν έχουν κάποια σχέση με τα γνωστά μύρτιλα αλλά εγώ τα είχα κάνει μια ωραιότατη μαρμέλαδα που το χειμώνα θα μου θύμιζαν όλα αυτά… ε λοιπόν αυτές οι μέρες του χειμώνα έφτασαν! Όχι  ότι κάνει κρύο δηλαδή τώρα αλλά σήμερα έφτιαξα κάτι υπέροχα μπισκότα  με κακάο και μαρμέλαδα από λελιτσες.. φυσικά και μπορείτε να τα κάνετε και εσείς αρκεί να βάλετε μια άλλη μαρμελάδα της αρεσκείας σας που να ταιριάζει με την σοκολάτα.
 110 γρ βούτυρο
110 γρ ζάχαρη καστανή
55 γρ ζάχαρη
1 αυγό
 220 γρ αλεύρι
3 γρ σόδα
4 γρ αλάτι
 50 γρ κακάο
3-4 κ γλ μαρμελάδα
 Χτυπάμε το βούτυρο με τις ζάχαρες μέχρι να γίνουν αφράτο μείγμα. Ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά (αλεύρι, σόδα, αλάτι, κακάο). Ανακατέψτε καλά και τέλος προσθέστε την μαρμελάδα. Ζυμώνουμε σε μακρύ κύλινδρο σε χαρτί ψησίματος για να μην μας κολλάει και το αφήνουμε λίγη ώρα στο ψυγείο. Στη συνέχεια το βγάζουμε και κόβουμε μικρές ροδέλες. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 C για περίπου 12 λεπτά .

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!είδα την ανάρτηση για το χωριό σου, κι επειδή κι εγώ είμαι από ένα τέτοιο μικρό χωριό συγκινήθηκα.
    Αυτό το φυτό που πήρες τους καρπούς για μαρμελάδα μου θυμίζει κάποιο που έχει στους κήπους του χωριού και το θεωρούμε ως παράσιτο, μάλιστα εγώ έκοψα σε ένα ξεκαθάρισμα πολλά.Δεν είμαι σίγουρη όμως αν είναι το ίδιο από τη φωτογραφία, εμείς το λέμε "φροξιλιά", αχ που να μάθω αν είναι βρώσιμα κι εγώ τα πετάω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα ξανθη! ποσο νοσταλγω αυτα τα μερη δεν λεγεται!
    το συγκεκριμενο το κανουν στο χωριο μου μαρμελαδα η οποια κανει καλο και στην υπερταση μαλιστα. αν ειναι τα ιδια δοκιμασε τα ..ειναι λιγο ξινουτσικα αλλα στην μαρμελαδα ειναι νοστιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτον, οφείλω να πω, ότι η μητέρα μου κατάγεται από το χωριό Μαυρόπουλο Ιωαννίνων από το οποίο έφυγε μικρή και δυστυχώς δεν έχω επισκεφτεί ποτέ... Οι καστανιές είναι αυτό που μου έχει μείνει από τις περιγραφές της μητέρας και της γιαγιάς μου και μπορώ να φανταστώ μέσα από τις εικόνες σου πως μπορεί να είναι και το χωριό αυτό!
    Δεύτερον, η ιδέα της αναμεμειγμένης μαρμελάδας μαζί με το μείγμα του μπισκότου και όχι ως γέμιση είναι καταπληκτική και μου φαίνεται υπέροχη και γευστικά! Μια διευκρίνιση μόνο: στα υλικά γράφεις 34 κουταλιές γλ. μαρμελάδα. Επειδή με παραξένεψε η ποσότητα των κουταλιών, η αναλογία είναι οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ προχωρημένη μαρμελάδα και τα μπισκοτάκια τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Artemis
    ΟΧΙ!!!!! 3 με 4 εννοουσα! ελπιζω να μην τηνδοκιμασες με 34 ... βαριεμαι να γραψω και τα γραφω γρηγορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν πρόλαβα να τα φτιάξω, περίμενα εξάλλου διευκρίνιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή