27 Νοε 2010

Γιαουρτόπιτα - γρήγορη και εύκολη



 2 αυγά
2 φλ. Γιαούρτι στραγγιστό
2 φλ γάλα
1 φλ φέτα τριμμένη
1 φλ κεφαλογραβιέρα τριμμένη
4 κ.σ.ελαιόλαδο
2 κ.σ. δυόσμο ψιλοκομμένο
Αλάτι πιπέρι
2 φλ αλεύρι
Σουσάμι

Σε μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά μέχρι να γίνει ένας χυλός. Λαδώνουμε ένα ταψί ρίχνουμε τον χυλό με τα υλικά , πασπαλίζουμε με σουσάμι και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 για 50 λεπτά. Τόσο απλά. Μοιάζει με την ζυμαροπιτα που φτιάχνουν στην ήπειρο. Μπορείτε να την κάνετε όσο λεπτή ή χοντρή θέλετε ανάλογα την διάμετρο του ταψιού που θα χρησιμοποιήσετε. 


8 σχόλια:

  1. Μ αρεσουν αυτες οι πιτουλες... καμια φορα την κανω και με κολοκυθακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμιζει οντως αυτη την πιτα που φτιαχνουν στην ηπειρο...αλλα η δικη σου εχει γιαουρτι .
    Ειμει περιεργη πως ειναι η γευση της...θα την δοκιμασω σιγουρα γιατι ...δεν χρειαζεται να ανοιξω φυλλο..χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ό,τι έχει τυρί είναι αγαπημένο μου -εκτός από ροκφόρ. Και αυτή η πιτούλα μου θυμίζει παρόμοια "τεμπελόπιτα" που φτιάχνω με φρέσκο κρεμμύδι. Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολιτιστικός μετανάστης3 Δεκεμβρίου 2010 στις 4:46 μ.μ.

    Δεν ξέρω από γιαουρτόπιτα, αλλά από χυλόπιτα ξέρω κι εγώ. Στα νιάτα μου είχα φάει κάμποσες. Από όσο θυμάμαι γρήγορες και εύκολες ήταν κι εκείνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύκολη, γρήγορη και νόστιμη. Μου αρέσουν αυτές οι πίτες και σε βγάζουν και από τη δύσκολη θέση του "τι να φτιάξω σήμερα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Agapimeni mou Kala Xristougenna! Eisai sto Donkey me ta theika brioche sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημενη μου ηρθα για να σου δωσω τις ζεστες, διπλοφουρνιστες και αχνιστες...ευχες απο την καρδια μου.Να γεμισει το σπιτικο σου αγαπη υγεια χαρες και γελια οσες νοστιμιες και μυρωδιες μας προσφερεις με τις συνταγες σου.
    Να περασεις τις γιορτες οπως εσυ ονειρευεσαι και επιθυμεις.
    χρονια υπεεεροχα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή