27 Μαρ 2011

Κεικ με παπαρουνόσπορο και λεμόνι



3 φλ αλεύρι
1 ½ φλ ζάχαρη
200 γρ βούτυρο λιωμένο
½ φλ γάλα
1 βανίλια
½ φλ παπαρουνόσπορο
4 αυγά
Χυμό και ξύσμα από 1 λεμόνι
1 φλ ζάχαρη άχνη
Αλεύρι και βούτυρο για την φόρμα του κέικ

Σε μίξερ χτυπήστε το βούτυρο με την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει. Προσθέστε ένα ένα τα αυγά, συνεχίστε με το γάλα και ελλατωστε την ταχύτητα  για να ρίξετε το αλεύρι, τον παπαρουνοσπορο, την βανίλια και το ξύσμα. Αδειάστε σε φόρμα του κέικ και ψήστε σε προθερμασμενο φούρνο στους 180 για 50 λεπτά. Όταν είναι έτοιμο ριξτε το σιρόπι και ξεφορμάρετε αφού κρυώσει.

11 σχόλια:

  1. Ενώ έχω παπαρουνόσπορο και βλέπω συνταγές σε κέικ,ακόμα δεν το έχω τολμήσει!Τέλειο όμως στη φωτό!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Athina(sugar buzz)
    και εγω μια απο τα ιδια ειμουνα, αλλα τελικα το πηρα αποφαση και μ αρεσε πολυ!στην αθηνα που βρισκεις παπαρουνοσπορο αληθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω φτιαξει και εγω το ιδιο αλλα σε cupcakes και μου αρεσε το τραγανο απο το παπαρουνοσπορο......εδω στο Ναυπλιο βρηκα σακουλακι παπαρουνοσπορο πολυ φτηνο σε ενα ρωσικο μπακαλικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι καταπληκτικός συνδυασμός, το έχω κάνει και είχε τεράστια επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολιτιστικός μετανάστης29 Μαρτίου 2011 στις 5:23 μ.μ.

    Ξέρω μια συνταγή με παπαρουνόσπορο που νομίζω ξεφεύγει λίγο από τη θεματολογία του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Cathy
    οταν θα ξαναβρεθω στο Ναυπλιο καταρχην θα επισκευτω το μαγαζι σου και δευτερον το ρωσσικο μπακαλικο. μπορει και το πασχα μια και θα παραθεριζω εκει κοντα.

    @just another blog
    οντως βγηκε καλο, εγω παντωσ θα το ξανακανω.

    @Πολιτιστικός μετανάστης
    βρε καλωσ τον! εμεισ εδω δεν λογοκρινουμε αν ειναι καλη συνταγη να την μοιραστεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα με βρεις εκει :
    www.nafplioshop.canalblog.com (να δεις το μαγαζι και εχει ολλα τα στοιχεια)
    ειμαι στο μαγαζι τα σαββατο/κα...εορτες...παω σπιτι μου για να κοιμηθω.και να μαγειρευω..φυσικα!!!!
    Θα σε περιμενω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είχα διαβάσει κάποτε μια συνταγή με παπαρουνόσπορο σε κείκ σε κάποιο περιοδικό ... μα την έχω χάσει!
    Πάντα έλεγα να δοκιμάσω ενα τέτοιο κέικ! Να η ευκαιρία λοιπόν!
    Οι φωτογργφίες σου πολύ όμορφες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ektos tou oti eisai i pio glykeia blogger tha eisai kai i pio glykia mama tou kosmou!!!! ti tixero to moraki sou pou otan megalosei tha apolambanei TETOIA PIATA!!! THELO TH PATATOSOUPA, THELO TO PESTO ME KOLOKYTHI, THELO THN OMELETA FOURNOU, THELO TH SOUPA ME SPANAKI.... H mia sintagi kaliteri apo tin alli!!!! mprabo koritsaki!!!!

    ps
    pote me to kalo stroneis trapezi gia 3?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @afroditi
    se eyxaristo koykla mou

    @donkey and the carrot
    perimene kai tha anebaso prosexos ena akoma kalytero an sou aresoun oi makaronades bebaia!
    loipon 25 ioylioy (prota o theos) moy exoyn dosei imerominia..exo akoma :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Giati den me eixe stous followers????????????? tora to eida kai... ksanagraftika!

    Kali leuteria agapimeni mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή