23 Μαρ 2012

Tart with salmon, leek and mushrooms - Τάρτα με σολομό ,πράσα και μανιτάρια

Στα ταξίδια μου σχεδόν πάντα αγοράζω τοπικά προϊόντα (τρόφιμα δλδ) και βιβλία μαγειρικής. Αυτή τη φορά λοιπόν πήρα 5 καινούργια γαλλικά βιβλία μαγειρικής και ο Γουινης μου φώναζε για το υπέρβαρο! Ένα από αυτά είναι βιβλίο με τι άλλο? Τις αγαπημένες μου τάρτες και λέγεται Atelier tarts. Σήμερα για γεύμα έκανα μια τάρτα με φιλέτο σολομού, πράσα και μανιτάρια και την κατατάσσω στις αγαπημένες μου. Με μια συνοδευτική σαλάτα για μένα αποτελεί το τέλειο γεύμα.

1 ζύμη για τάρτες
250 γρ φιλέτο σολομού
200 γρ πράσα το άσπρο μέρος κομμένα σε ροδέλες
200 γρ μανιτάρια κομμένα σε ροδέλες
300 γρ γάλα
100 γρ κρέμα γάλακτος
3 κρόκους αυγών
Αλάτι πιπέρι
1 ματσάκι άνηθο
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 160 και ψήνουμε την τάρτα μας αρχικά για 20 λεπτά με τον γνωστό τρόπο με τα φασόλια. Παράλληλα μαγειρεύουμε στον ατμό τον σολομό για 10 λεπτά περίπου. Σε τηγάνι βάζουμε τα πράσα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο , αλάτι πιπέρι και ελάχιστο νερό και τα μαγειρεύουμε μέχρι να μαλακώσουν και να καραμελώσουν. Τα βάζουμε στην άκρη. Σε άλλο τηγάνι σοτάρουμε σε 2 κ.σ. ελαιόλαδο τα μανιτάρια με πιπέρι.  Για την γέμιση χτυπάμε το γάλα με την κρέμα γάλακτος και τα αυγά σε ένα μπολ και στη συνέχεια αλατοπιπερωνουμε. Προσθέτουμε στο μείγμα το πράσα , τα μανιτάρια και ψιλοκομμένο τον άνηθο. Μόλις η τάρτα τελειώσει το πρώτο ψήσιμο τοποθετούμε μέσα σε κομμάτια τα φιλέτα του σολομού και από πάνω ρίχνουμε το μείγμα της γέμισης. Ψήνουμε στους 180 για περίπου 30 λεπτά. Bon appetite!!!
recipe in english

1 pastry for tarts
250 g fillet of salmon
200 g leeks, white part cut into rings
200 g mushrooms, sliced
300 g milk
100 g cream
3 egg yolks
Salt, pepper
1 bunch dill

Preheat oven to 160 and bake the tart for about 20 minutes with the usual way. Meanwhile steamed salmon for 10 minutes. In a frying pan add 2 tablespoons olive oil and cook the leeks with salt, pepper and a little water until soft and caramelised. Put them aside. In another pan saute the mushrooms with 2 tbs olive oil and some pepper. For the filling, whisk the milk with the cream and eggs in a bowl, then season. Add to the mix the leeks, mushrooms and chopped dill. Place the salmon fillets in the tart shell and fill it with the mixture. Bake at 180 for about 30 minutes. Bon appetite!!!

8 σχόλια:

  1. Υπέροχη η τάρτα, υπέροχο και το ντεκόρ!
    Αλήθεια αυτά τα εκπληκτικής ομορφιάς σκεύη που χρησιμοποιείς, και αυτά από τα ταξίδια σου τα παίρνεις!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ έτσι όπως τα συνδυάζεις! Σχεδόν κλεύουν την παράσταση από το φαγητό σου!!!

    Φιλιά !
    ... Όλα είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Χρυσαυγή μου, σε ευχαριστω πολυ. η αληθεια ειναι οτι εχω μανια με αυτα και συλλεγω απο οπου βρω! Και γεμιζουν τα ντουλαπια αλλα ποτε δεν ειναι και αρκετα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται υπέροχη ειμαι σίγουρη ότι όταν την φτιάξω θα την αγαπήσω και εγώ πολύ!
    Τέλεια σκέυη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρεις την αδυναμία μου στις τάρτες και κάθε που γράφεις κάποια τρέχω να τη διαβάσω.
    Αν δεν είχα προγραμματίσει το μπακαλιάρο θα την έκανα την Κυριακή, παίρνει μικρή αναβολή.
    Εκπληκτική παρουσίαση.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίος συνδυασμός υλικών,θέλω πολύ να τη δοκιμάσω!! Καλό Σ/Κ, ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη τάρτα, υπέροχη παρουσίαση, υπέροχες φωτογραφίες!!
    Εύγε σου!
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι απο τις αγαπημενες μου ταρτες!! Πρεπει να την φτισξω και εγω την συγκεκριμενη με τα μανιταρια. Παρα πολυ ομορφα τα σκευη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πρωτοπω.....για την συνταγη?...για την παρουσιαση?....Απιθανος συνδιασμος!!!!τελειο αποτελεσμα!
    φιλια πολλαααααα και να εχεις μια ομορφη και φωτεινη εβδομαδα...φιλι στον φιλιππακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή