2 Δεκ 2012

Tart with cod and fennel - Τάρτα με μπακαλιάρο και φινόκιο

Πολυ ιδιατερη γευση εχει αυτη η ταρτα και σας προτρεπω να την δοκιμασετε. Δεν ειναι μονο για τους τολμηρους. Ειναι πολυ νοστιμη και συνδυαζεται αψογα με ενα ποτηρι λευκό κρασί.Η συνταγή είναι από τον Michael Roux αλλά εχω ελαφρώς αλλάξει το άλειμα μπακαλιάρου γιατι σαν γευση εμενα προσωπικά μου αρεσε περισσότερο αυτο που σας προτείνω εδω.
Θα χρειαστειτε
Μια ζυμη ταρτας brisee
Μια δόση άλειμμα μπακαλιάρου βλέπε εδω
1 φινοκιο κομμένο σε φετούλες.
Μάραθο
Ελιές
Αφου εχετε ετοιμασει και προψησει την τάρτα σας, ετοιμάζετε την γέμιση. Αρχικά ζεματίζετε το φινόκιο για λίγα λεπτά και μετά το βαζετε σε κρυο νερό. Σε τηγάνι βαζετε λίγο ελαιόλαδο και ριχνετε μέσα το φινόκιο. Το αφήνετε να σιγοβράσει σε μέτρια θερμοκρασία και αλατοπιπερώνετε. Παράλληλα ανακατεύετε το άλειμα μπακαλιάρου με τις ελιές. Απλώνεται το μαγειρεμένο φινόκιο στην τάρτα σας και απο πάνω προσθέτετε το άλειμα του μπακαλιάρου με τις ελιές. Στολίζετε με τον μάραθο και ραντίστε με λίγο ελαιόλαδο και έτοιμη.

4 σχόλια:

  1. Η συνταγή σου μου φωνάζει ''δοκίμασε με''!!!
    Χθές μου έφεραν ένα λευκό κρασί βιολογικό και σκεφτόμουν να το δοκιμάσω με κάτι θαλασσινό, κάτι ιδιαίτερο.
    Και σήμερα βλέπω αυτή την πολύ ωραία τάρτα!!!
    Ζύμη brisse δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω. Πόση θα χρειαστώ και το ταψάκι σου τί διαστάσεις έχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ πρωτότυπη και διαφορετική τάρτα!
    Μου αρέσει πολύ! Το άλειμμα μπακαλιάρου φαίνεται πολύ γευστικό!
    Και η φωτογράφηση απίθανη πραγματικά!
    Πολλά φιλιά και όλα καλά ελπίζω με τα μπεμπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μία συνταγή σου υπέροχη και ιδιαίτερη!
    Συγχαρητήρια για το blog σου. Σε παρακολουθώ καιρό αλλά για κάποιο λόγο δεν με άφηνε να κάνω σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα κοριτσια, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Peps η ταρτιερα που χρησιμοποιησα αυτη την φορά καθα ρα για λογους αισθητικης (χε χε) ειναι μια παραλληλογραμμη και η κλασσικη δοση ζυμης που φτιαχνψω παντα (με τα 250 γρ αλευρι) μου περισσεψε. Δεν ειμαι σπιτι και δεν εχω διαστασεις, θα μπω να σου πω ακριβωσ τις διαστασεις το βραδυ.
    σας φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή