19 Ιαν 2013

Φασολάδα λευκή



Όσο μεγαλώνει ο Φίλιππος τόσο πιο πολύ στα «παραδοσιακά» φαγητά πλησιάζω..οχι ότι δεν δοκιμάζει τα δικά μου βέβαια αλλά έχω ξεκινήσει και φτιάχνω συνταγές που δεν μου αρέσανε και δεν μαγείρευα ποτέ. Μια από αυτές το ομολογώ ήταν η φασολάδα. Δεν την έτρωγα οπότε και δεν την μαγείρευα. Όμως ο φίλιππος θέλω να μάθει να τρώει από όλα έτσι και εγώ την τόλμησα. Να σας πω την αλήθεια δεν ήθελα καν να την δοκιμάσω όταν ο γουινη αφού δοκίμασε, με έπεισε να δοκιμάσω αυτήν την εκδοχή της φασολάδας που έκανα και εξεπλάγην! Μου άρεσε πάρα πολύ και μάλιστα έφαγε και ο φίλιππος! Είναι πιο λεπτή η γεύση της με διακριτά τα αρώματα από τα διάφορα λαχανικά.



Χρησιμοποίησα
500 γρ φασόλια μέτρια μουλιασμένα σε νερό τουλάχιστον 10 ώρες.
3 καρότα σε ροδέλες
2 κλωνάρια σελερυ σε ροδέλες
2 ξερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα
100 γρ σελινορυζα σε κυβακια
Ζωμό λαχανικών
Αλάτι πιπέρι
Μαϊντανό ψιλοκομμένο
Γιαούρτι στραγγιστό για σερβίρισμα



Έβαλα όλα τα λαχανικά μαζί με τα φασόλια να βράσουν στο ζωμό λαχανικών μέχρι να μαλακώσουν και να χυλώσει κάπως η φασολάδα. Στο τέλος έριξα αλάτι – πιπέρι . στο σερβίρισμα έβαζα σε κάθε πιάτο μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο ή και παραπάνω, μια κουταλιά σούπας γιαούρτι στο κέντρο και αρκετό μαϊντανό.

4 σχόλια:

  1. Το γιαούρτι δεν το είχα σκεφτεί ποτέ.
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική!!
    Μ'αρέσει που δεν έχει ντομάτα και η σελινόριζα είναι όλα τα λεφτά!!!

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tί χρώματα! μεταμόρφωσες μία απλή φασολάδα! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tην έκανες πολύ ωραία πως να μην την φάει ο μικρός σου..

    Μου άρεσε η λευκή εκδοχή της φασολάδας.

    Καλή εβδομάδα και μην κουράζεσαι τώρα πολύ..

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή